Jak si hacknout svůj trénink?

Jde do vůbec bez toho, aniž byste museli trávit hodiny ve fitku (když budou znovu otevřené a nepřeplněné) a bez toho, aniž by vás sousedi nesnášeli za to, že dupete doma při sledování youtube cvičebního programu?

 

Znám to, a sám vím (jakožto provozovatel fitness centra), že je to bič na nás, kteří hledáme flexibilitu a výsledky za co nejméně vynaložený čas. 

 

Jsou zde ale varianty jak si právě hacknout vaše fitness výsledky a zlepšit tak vaši fyzičku, za poměrně krátkou dobu. 

 

Jak by vypadala vaše motivace, kdybych vám řekl, že vám stačí pouze 10 minut denně (4x týdně) na to, abyste se mohli i za tak krátký čas posunout dále s vaší fyzičkou?

 

Jaké by to bylo, kdybyste již nemuseli trávit hodiny v přeplněném (či uzavřeném fitku), či před obrazovkou. Co kdyby tu byla lepší a jednodušší varianta, která vám přinese maximum výsledků za minimum vynaloženého času?

 

Tomu říkám Biohacking těla. Ano je tu dobrá zpráva…jde to!

X3 bar

Ne nadarmo tvrdíme, že fitness je o tom, abychom ho mohli dělat kdekoliv a kdykoliv, a to za minimum času …co více, bez nutnosti chodit do fitka. 

 

Není to ale novinka. Největší Biohackaři současné doby netráví hodiny ve fitku. Místo toho využívají tento získaný čas lepšími aktivitami, které je dělají tím, čím jsou…experty v oboru. 

 

Ben Greenfield či Dave Asprey netráví hodiny ve fitku či tvrdými tréninky. Upřednostňují kvalitu před kvantitou. Upřednostňují efektivitu před časem stráveným děláním věcí. 

 

Proč si myslíte, že mnozí pracovně vytížení lidé nacházení metody jinde? Proč si myslíte, že jsou to oni, kteří (i když nemusí být fyzicky či geneticky predisponovaní) jsou to oni, kteří se posouvají více než ostatní?

 

Znají pravidlo 80/20. Jde o efektivitě, ne času. Je to princip, který nám dává maximálních výsledků, při minimálním vynaloženém času. 

 

A to je JEDNA věc, která nás posouvá od ostatních. Která dělá z lidí, kteří jí aplikují, úspěšní a jiný ne. 

 

Takže k věci….

X3 bar2

JEDNA z věcí, která je aplikovatelná (a tudíž splňuje toho pravidlo 80/20) je metoda kdekoliv a kdykoliv. Je to právě o limitaci našeho prostředí, která nás občas demotivuje a dělá línými. 

Nechce se nám, neboť víme, že je to náročné (časově či fyzicky). Nechceme TÍM ztrácet náš čas.

Nedivím se. I já jsem byl nadšený, když jsem zjistil, že tu jsou metody, které dokážu zakomponovat do mého pracovně vytíženého života. 

Byl to jako kámen, který mi spadl ze srdce. 

 

Kdekoliv a kdykoliv aplikovatelné metody, které přinášejí lepší výsledky za menší vynaložené úsilí. To chci. 

 

Jedna z těchto metod, které zrovna zkouším a které jsou (těmito lidmi již odzkoušené a praktikované) je metoda odporu a síly. Bavíme se o fitness….

 

Klasický silový trénink, který je o zvedání závaží, totiž není tak efektivní…. ANO je to tak. 

 

Trénink využívající odpor totiž v určitých fázích působí na naše svaly lépe tím, že je posiluje konstantně a svaly jsou tudíž pořád v záběru. 

 

Posilují svaly, kdy je potřeba a neustále vytváří svalové napětí (sval není v uvolnění – jako u klasických činek) – jde o udržení tenze svalu. 

 

Je to právě tato metoda odporu a neustálé tenze ve svalu, která sice sval za kratší dobu unaví – ale takovýto neustálý odpor, sval posiluje a buduje, neboť je v neustálém stresu.

 

Výsledky z takovéhoto cvičení jsou tedy kratší (i kvůli době samotného provedení) ale i intenzivnější.

 

Za krátkou dobu dokážete tedy dostat sval maximálně to tenze a posléze růstu. 

A nejen to. V takovéto fázi svalového růstu svaly také pálí přebytečné tuky. 

 

Dvě mouchy jednou ranou… 

X3 bar3

Můžete začít třeba odporovými gumami zakomponovanými na vašich činkách. Mě se ale osvědčila metoda, která nevyžaduje žádné závaží a pracuje pouze silou odporu, je přenosná a skladná. Vzít ji mohu tedy kamkoliv zrovna jedu. Nemusím tedy to fitka a dosahuji lepších výsledků za méně času. 

 

Díky X3 BAR, který jsem si nedávno zakoupil v USA jsem takto absolutně nezávislý na fitness či času. 

 

Stačí mi v průměru 10 minut 4x týdně. A to je vše. 

Už žádné výmluvy a žádné odkládání z důvodu, že nemáte čas, motivaci, chuť či jste pracovně vytížení. Buďto chcete se sebou něco dělat – nebo nechcete. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.